Barca

Underbar dag. Bokade precis en lång weekend till Barcelona!! Med mina syskon. Det ska bli så kul!

Vi var ju fyra stycken syskon från början men nu är vi bara tre kvar i livet, tyvärr. Och om det finns någon som jag ångrar så var det att jag aldrig tog mig tiden och lära känna min lillebror bättre innan han förvann. Så därför känns det verkligen värdefullt att åka iväg med min syster och lille-lillebror. Hänga med dem och lära känna dem bättre. Eller min syster känner jag väldigt bra men minstingen har jag inte träffat alls speciellt mycket senaste åren. 

Vi får ta en öl i minne till brorsan! Och då ska jag dricka en öl minsann, även fast jag föredrar annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0