Fuck fucking shit fuck

Jo så igår kväll när jag låg o hångla m kollegan så sa jag ngt dumt o så fortsatte en massa dumt att forsa ut.. Jag minns inte riktigt heller, var sjukt trött o lite småfull. Men det var ngt med "vad gör vi för ngt". Och sånt o sen fortsatte till "jag är inte så bra på kärlek".. fan. Han var inte så mycket beredd på det.

Bra, där... Känner idag att va fan, kunde du inte bara hålla käften o inte göra det. Tror att jag kommer att ta en liten break från att messa o se om han messar mig. Tänker lite att han kan få göra en sorti om han vill. ELLER så tänker jag att jag kanske ska förklara mig. Kanske.. Kanske inte.

Men ska nog låta min fina ångest som jag har idag sjunka lite innan jag gör några storslagna planer. Låta mig själv sjunka till botten lite, kanske släppa fram lite tårar o ta hand om mina känslor. Mmm, kan känna att det är dags för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0