Måndags tankar

Idag är jag riktigt överraskad över att de redan är måndag. Helgen har rusat förbi. Hade en av mina bästa lördagar på år och dar. En massa o göra och allt roligt och framför allt så orkade jag allt!! Har tom träningsvärk idag från att jag dansade så mycket i lördags. Då vet man att man haft kul! Jag älskar o dansa!

Men det enda i mitt huvud är en viss person. Vilket stör mig sjukt mycket. Vad kan jag säga, tror att jag kanske inte ska bredda (som i o träffa andra) så mycket för min egna skull. Tror att det kanske inte är en bra idé. Han, klättraren, va fan tänkte jag, stor risk att jag någonsin skulle vilja något med honom.. Inte ens hångel tror jag o då är det illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0