Trött, tröttare, tröttast...

Sjuukt trött, så trött att det inte ens går o sminka sig pigg.. Så trött att jag inte ens bryr mig om det. Jo vad gör jag då?? Sitter på kontoret, tappade bort min kollega som jag jobbade med... Och nu kan jag inte hitta honom, funderar starkt på att åka hem.

Tror att det är en kille som kommer över ikväll på middag, det blir skitbra. Hmmm, vi kan kalla honom klättraren. Kan behöva bredda lite tror jag, speciellt efter i måndags (gjorde ju bort mig ordentligt för kollegan). Kan behöva träffa någon annan lite mer... O det blir superbra när jag är trött utav bara helvete. Hmm, undra vad det blir för mat. Undra om jag kan laga ngt vettigt idag.. Men ska nog bege mig hem iaf... Imorrn är en annan dag. O då kanske jag inte e helt slut.

Over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0