Efter mat

Efter att ha varit jävligt förbannad så infann sig ett lugn, det hjälpte nog att äta lunch också. Och nu sitter jag och skriver på det jag skulle skriva med ett slags fokus.

Men det som är positivt är att jag börjar känna mig som mig själv igen. Efter år av bara försöka att överleva så börjar JAG glida tillbaka till mig. Jag börjar känna mig levande igen, börjar känna ett driv. Börjar blir riktigt förbannad när andra jävlas med mig. Detta är bra. Mycket bra. Jag tror på framtiden, tror på att den kommer att bli riktigt bra.

Jag kommer att ha energi nog att ta aktiva beslut och göra saker som jag vill. Just nu, just idag är det bästa jag kan göra att skriva skiten. Snart kommer jag att göra helt andra saker och av andra skäl. Snart så. Det finns inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0