Förbannad

Är hemma o är sjuk och min chef ringde precis och förklarade att jag visst måste göra en stor grej på måndag. Att jag inte har något val. Vilket innebär att det inte spelar någon roll att jag är sjuk jag måste ändå göra klart och skicka en grej idag. Och jag blir så jävla förbannad. För jag blir så jäkla frustrerad. Inte öppet mot honom. Men när vi lagt på så sätter jag på mig boxnings handskarna och bara slår. River sönder otaliga tidningar. Målar en tavla i ren ilska. Och jag är fortfarande förbannad. Har lust o bara skrika, gråta och allt sånt. Funderar på att slå sönder tangetbordet men inser att det bara skulle vara dumt.

Känner mig löjlig, det är inte första gången som en chef bestämmer över en. Man måste bara foga sig och tänka "ja, jag ska göra den skiten som är helt värdelös för att du säger det". De är inte ens vänner, de är inga som tar hand om en, de är bara chefer som tänker på sitt egna bästa. Kanske borde jag säga upp mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0