Första inlägget på min nya blogg..

Ny blogg, nytt liv. Eller hur är det man säger. Det är ju trots allt ett nytt år. Ett år där jag ska fortsätta att ta aktiva beslut och steg för att må bättre. Kommer fortsätta att vara ett hårt arbete men jag tror att det kommer att vara värt det.

Så vem är jag. Jag är en snart 30-årig tjej som bor i sthlm. Jobbar med forskning och har en kronisk inflammationssjuksom. Har i hela mitt liv satt ribban högt och pressat mig hårt med nya utmaningar. För ett par år sedan förlorade jag min bror. Lite före det hände hade jag börjat ifrågasätta vad jag höll på med, vart jag var påväg. Frågor som, "Hur vill jag leva mitt liv?" blev viktiga. Och efter ett par svåra år börjar jag äntligen att vakna, komma tillbaka. Och jag kunde inte vara mer tacksam.

Det jag skriver om kan vara allt från helt vanliga saker till ganska tunga och djupa ämnen. Ibland med glimten i ögat ibland gravallvarligt. Men jag skriver för att jag gillar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0