Inget tidsslösande här inte.

Har försökt att vila lite senaste dagarna, men känner mig fortfarande lite seg. Men det går åt rätt håll i alla fall.

Idag har jag planerat in en fika med en kille som jag inte känner, knappt pratat med. Träffade honom på en fest i lördags och han var väldigt blyg. Jag har någonstans tänkt att man måste ge blyga killar en chans, han kanske är jättetrevlig. Men samtidigt så känner jag lite att jag hellre åker hem och tar det lugnt. Och jag har lite andra killar på gång som är bra och som jag hellre skulle träffa, eller vila upp mig för att orka träffa. Så summan av kardemumman är att jag nog kommer att ställa in med honom idag. Det är inte bra att slösa på sin egen och andras tid, bättre att bara göra det man verkligen vill göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0