Söndag

Kom precis hem... Har varit guide i sthlm till en finska och en mexikanska. Så jazzbrunch på mosebacke, katarinahissen, djurgårdsfärjan, wasamuseet. Och sen promenader. Är helt slut, hela helgen har varit intensiv... Och mycket bra.

Men på något sätt fick jag en dålig smak i munnen. Jag är irriterad... Det är så att min syster hänger med mig o mina kompisar ganska mycket. Just nu så sitter hon med min bästa kompis (en tjej som jag pratar med varje dag) och en kollega till mig och det stör mig, kan hon inte hänga med sina vänner i stället? Det stör mig ännu mer att det stör mig. Men jag kan liksom inte ha kul när hon är med. Men jag måste släppa det, för min egen skull. Jag vet att mina vänner gillar mig, att jag inte behöver tävla med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0