Han

Så jag sitter hemma en fredagskväll o har på tvn. Skulle precis göra klart en jobbgrej, jo jag vet det är illa. Men allt jag kan tänka på är min kollega som jag träffat en del senaste tiden.

Jag funderar på vad han gör. Funderar på om han gillar mig. Funderar på om han träffar någon annan. Funderar, funderar, funderar. Vi har egentligen inte sagt något om vad vi vill. Jag tror inte att jag ska fundera så mycket. Bara vara. Men jag skulle vilja prata mer med honom. Alltså veta mer om honom, på något sätt har det inte blivit så mycket pratande. Men nej jag ska inte planera o fundera. Det känns inge roligt.

Jag ska inte göra som man ska, jag ska göra som jag vill. Mer hjärta än hjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0